Filozofia motoryzacji

Filozofią wielu koncernów motoryzacyjnych jest zasada, że forma auta ma podążać za jego funkcjonalnością. Trzeba zachować pewne znaki rozpoznawcze marki, do których klient jest przywiązany i dokładać nowe elementy. Sylwetka luksusowego auta powinna być dynamiczna, ale nie może zdominować innych zalet, powinna być elegancka. Jednakże projektanci luksusowych aut starają się unikać ekstrawagancji, bowiem uważają, że przesada spowoduje, że oglądający nie rozpozna w nowym modelu cech swojej ukochanej marki. To właśnie przywiązanie do marki zapewnia firmie renomę i uznanie wśród użytkowników. Dla potencjalnych kupujących ważny jest wygląd reflektorów, ich design powinien być jak najbardziej charakterystyczny dla danej marki. W końcu reflektory to ważny element rozpoznawczy marki. Światła pozycyjne i do jazdy dziennej powinny być wykonane w technologii LED. Użytkownicy aut luksusowych przywiązują wagę, aby koła prezentowały klasyczny sportowy design, to znaczy posiadały delikatne żebrowanie, lekkość i styl. Rozmiary wahają się od standardowych 18” po opcjonalne 20”, a obręcze pozwalają rzucić okiem na układ hamulcowy. Wygląd każdego egzemplarza można dostosować do potrzeb każdego klienta. Można zamówić auto w dowolnym kolorze- do wyboru są kolory niemetaliczne i metaliczne, dostępna jest szeroka gama opcji dodatkowych, która pozwala na spełnienie najskrytszych marzeń.